Нови продукти
Промоции
Отзиви
Помощ
Вход
Магазини
Фейсбук
 
Плащане с карти




Acceptance Mark
 
Кредити
Кредитни калкулатори:




 
  МЕГАШОП.БГ » » Помощ Регистрация  |  Кошница   


Помощ Помощ
 
 

Общ изглед и организация на магазина
Как мога да разглеждам стоките, предлагани в магазина?

Изглед на списъка с артикулите в дадена категория/подкатегория
Как да се регистрирам?
Как да направя поръчка?
Как да променя съдържанието на кошницата?
Как да оформя поръчката?
Как мога да разбера дали е получена поръчката ми и кога ще бъде направена доставката?

 

Общ изглед и организация на магазина

Страницата е разделена условно на три - лява, централна и дясна част.

В лявата и дясната част се намират следните основни полета:

Раздели - списък с наименованията на категориите продукти в магазина.
При кликване върху наименованието на дадена категория ще се зареди страница със списък на продуктите и подкатегориите (ако има такива), които съдържа.

Производители - списък, от който лесно може да изберете да бъдат показани всички продукти на даден производител (от дадена търговска марка)

Нови продукти
В това поле, на произволен принцип се показва един от продуктите, добавен в нашия магазин през последния месец.

Бързо търсене
Въведете ключова дума, която търсите и натиснете Enter или кликнете върху надписа "търси".
Внимание - по този начин търсачката ще Ви покаже съвпадения, които е намерила само в наименованията на продуктите.
Ако желаете да бъде направено подробно търсене, натиснете линка "Разширено търсене". Ще се зареди страница с възможност да прецизирате Вашето търсене - да търсите и в описанието на продуктите, само в дадена категория или от даден производител, по цена, дата на добавяне.

Информация
Това поле съдържа препратки към важна и полезна информация - Доставки и рекламации, Безопасност, за връзка с нас и т.н.

Кошница - показва съдържанието на Вашата кошница.
Ако желаете да направите промени по съдържанието й (да премахнете даден продукт или да промените количество) - натиснете стрелкичката до наименованието на полето "Кошница"

Отзиви - в това поле, на произволен принцип се показва продукт и част от коментара към него, който е оставил наш клиент.
За да видите всички мнения - натиснете стрелкичката до наименованието на полето "Отзиви". Ще се отвори страница със списък на всички продукти, за които наши клиенти са оставяли коментар. За да прочетете пълният коментар към даден продукт - кликнете върху името на артикула

 

В централното поле се извежда основната информация - нейният вид и съдържание зависи от това къде в магазина се намирате в момента.

 

Как мога да разглеждам стоките, предлагани в магазина?
От лявата страна на екрана се намира списъкът с раздели в нашия магазин.
Кликвайки върху името на даден раздел ще се зареди страница с подкатегорите.
Можете да изберете продукт от полето "Нови продукти за месеца" или от полето на производителите.

 

Изглед на списъка с артикулите в дадена категория/подкатегория
В ляво едно под друго са разположени снимките на дадените продукти, до тях - името на продукта, производителят/търговската марка и най-вдясно - цената на артикула.

Всяка снимка и наименование на артикули, които виждате са препратки към описанието на продукта.
На страницата с описанието може да видите снимката на дадения артикул в по-голям размер, да прочетете мненията, които други клиенти са оставили за него (чрез бутона Отзиви) или да изберете продукта за закупуване, натискайки бутона "Купувам".

 

Как да се регистрирам?
За да може да правите поръчки в нашия магазин, както и за да имате право да оставяте своето мнение за предлаганите продукти е нужно да сте регистриран потребител.
Може да се регистрирате, като натиснете бутон Влизам.
Ще се зареди страница с две възможности - въвеждане на e-mail и парола, ако вече сте регистриран или възможност за нова регистрация. Ако не сте се регистрирали - натиснете бутона "Напред". Ще бъде заредена страница, съдържаща форма, която трябва да попълните с точни данни, които са нужни, за да може да бъде осъществен контакт с Вас при направена поръчка и да може безпроблемно желаните от Вас стоки да стигнат до посочения от Вас адрес.
След като въведете Вашите данни, натиснете бутона "Напред".
Ако сте въвели вярно Вашите данни ще се зареди страница, поздравяваща Ви за успешната регистрация.
На e-mail адреса, който сте посочили в регистрационната форма ще бъде изпратено писмо, което потвърждава успешната Ви регистрация в магазина.

 

Как да направя поръчка?
За да може да направите поръчка в нашия магазин е нужно да сте наш регистриран потребител.
Ако не сте се регистрирали може да разглеждате стоките, да натрупвате стоки в "кошницата", но за да оформите и потвърдите поръчката е нужно да въведете вашите данни - e-mail адрес и парола.
Когато направите Вашия избор и решите да закупите даден продукт, натиснете бутона "Пъхни в кошницата" от страницата с описанието на въпросния артикул. След натискането на този бутон ще се зареди съдържанието на Вашата "кошница".
Внимание: Някои продукти се предлагат в няколко варианта (цвят, десен, размер, разфасовка) и най-долу, под описанието на продукта има падащо меню, от което може да изберете желания от Вас вариант.
Ако сте наш регистриран потребител и сте въвели e-mail и парола, съдържанието на Вашата кошница се запазва дори и когато излезнете от магазина. Ако не сте регистриран потребител или не сте въвели Вашите данни за Вход, съдържанието на кошницата ще бъде изпразнено при напускане на страницата на магазина.

 

Как да променя съдържанието на кошницата?
Съдържанието на кошницата се представя чрез снимка и наименование на продуктите, които сте избрали за закупуване, тяхното количество, цена, както и обща цена на продуктите, които са във Вашата кошница.
За да премахнете продукт от кошницата маркирайте квадратчето пред снимката и наименованието на продукта и натиснете бутона "Обнови кошницата"
За да промените количеството - коригирайте цифрата в полето "Количество" и натиснете бутона "Обнови кошницата"
Внимание: За да бъде изпълнена и запаметена която и да било промяна в кошницата е нужно да натиснете бутона "Обнови кошницата". Така страницата ще се презареди и ще Ви бъде показано актуалното състояние на кошницата.
Ако искате да добавите и други продукти в нея - натиснете бутона "Към магазина".
Ако сте приключили с избора на продукти и желаете на оформите поръчката - натиснете бутона "Поръчвам".

 

Как да оформя поръчката?
За да бъде оформена и потвърдена поръчката е нужно да преминете през 4 етапа (не отнема време и не е сложно, а и е необходимо за коректното подаване на информацията за Вашата поръчка). Лентата в долната част ще Ви указва на кой етап сте:
- Адрес на доставка
- Начин на разплащане
- Потвърждение
- Покупката е оформена!

Адрес на доставка
При първоначална регистрация Вие подавате адрес, но е възможно да желаете поръчката да бъде изпратена до друг адрес (например при регистрацията сте подали домашен адрес, но искате поръчката да Ви бъде доставена на работното място).
Ако адресът, на който искате да бъде доставена поръчката, съвпада с този от регистрацията може да продължите нататък (бутона "Напред").
Ако желаете да промените адреса за доставка - натиснете бутона "Промени адрес". Ще се зареди страница с форма, подобна на тази от първоначалната регистрация. Когато попълните формата и сте готови - натиснете бутона "Напред" и ще бъдете върнати в страницата за потвърждение на адреса за доставка.
При натискане на бутона "Напред" преминавате към втория етап на оформяне на покупката.

Начин на разплащане
Изберете начина на разплащане, който Ви е най-удобен.
Натиснете бутона "Напред", за да преминете в следващия етап "Потвърждение"

Потвърждение
На страницата, която ще се зареди са показани адресът за доставка, продуктите, които сте избрали за закупуване, тяхната стойност, отстъпките, които ползвате (ако има такива), както и общата стойност на направената от Вас поръчка. В тази стойност не е включена таксата за доставка!
Натиснете бутона "Потвърди"

Вашата покупка е оформена!

На всеки един етап от потвърждение на поръчката, Вие може да напишете коментар в полето "Коментари за Вашата покупка" (предпочитан цвят и десен, предпочитано време за доставка и т.н.), да се върнете на някой от предишните етапи или да се откажете от окончателното оформяне на поръчката.

 

Как мога да разбера дали е получена поръчката ми и кога ще бъде направена доставката?
Когато оформите поръчката и я потвърдите, на e-mail адреса, който сте посочили при Вашата регистрация ще бъде изпратено писмо, което съдържа номера и датата на поръчката, както и нейното съдържание. Моля, пазете това писмо - то съдържа важна информация и е потвърждение, че сте оформили и потвърдили поръчката.
Копие от този мейл получаваме и ние.

След получаване на поръчката, ако има нужда, ние ще се свържем с Вас на посочения от Вас телефон за уточняване на подробности.
Моля, имайте предвид, че изпълнението на дадена поръчка може да отнеме от 3 до 7 работни дни.
В повечето от случаите се стараем поръчките да бъдат изпълнявани в срок от 24 до 48 часа след потвърждението им, но понякога се изисква повече време за доставка на даден продукт.
Повече за доставката може да прочетете в раздел "СРОКОВЕ ЗА ДОСТАВКА".

 

 
Продължи
 
Кошница
НапредКошницата е празна!
 
Вход
E-Mail:
Парола:

РЕГИСТРАЦИЯ
 
Контакти
Свържете се с megashop.bgSKYPE
връзка с насПишете ни
връзка с нас 0888235071
0884018617
0886036070
партньорствоПартньорство


Find us on FacebookTwitterLinkedin
 
Ваучер
 
Информация
Как да поръчам
Доставка
Видове плащане
Въпроси и отговори
VIP Клиент
Гаранция и Рекламация
Реклама в сайта
За нас
Искане за рекламация
 
Pazaruvaj - Надежден помощник за покупки
Valid HTML 4.01 Transitional
SEO Monitor - MyPagerank.Net
 
 
MyZimbio
 
Приятели:   РАПИДО куриерски услуги   *   Споткомюникейшънс   *   Детски парти център   *   Linkos

Поддържано от ..::Мегашоп.БГ::..