Нови продукти
Промоции
Отзиви
Помощ
Вход
Раздели
 ДРЕБНА ТЕХНИКА

 ЕДРА ТЕХНИКА

 УРЕДИ ЗА ВГРАЖДАНЕ

 ТЕЛЕВИЗОРИ, АУДИО ТЕХНИКА

 ФОТО И ВИДЕОТЕХНИКА

 ОТОПЛЕНИЕ

 КЛИМАТИЗАЦИЯ

 АВТОМОБИЛНА ТЕХНИКА

 Професионални уреди за хотели и заведения

 Електронни цигари
 Аксесоари

 НОВИ ПРОДУКТИ


 КНИГИ
 ПАРФЮМИ
 КОЗМЕТИКА
 БИЖУТЕРИЯ
 ЧАНТИ
 ПОДАРЪЦИ
 МЕБЕЛИ
 НОЩЕН УЮТ
 ДЕТСКИ СВЯТ
 СТОКИ ЗА ДОМА
 КОМПЮТРИ
 CISCO
 ИНСТРУМЕНТИ
 ДАМСКО БЕЛЬО
 
Производител
 
Търсене
Въведете дума за търсене.
 


Разширено търсене
 
Фейсбук
 
Реклама
 
Тръбен ключ Beta 374
Тръбен ключ Beta 374
Ръчен лазерен нивелир  BLACK&DECKER  BDL120
Ръчен лазерен нивелир BLACK&DECKER BDL120
Зарядно устройство Gys TCB 120 automatic
Зарядно устройство Gys TCB 120 automatic
 
 
Плащане с карти




Acceptance Mark
 
Кредити
Кредитни калкулатори:


 
Нови Продукти Напред
Ютия Philips EcoCare GC3721/32
Ютия Philips EcoCare GC3721/32
119.00лв.
 
  МЕГАШОП.БГ » Техника » Въпроси и отговори Регистрация  |  Кошница   


Въпроси и отговори HEADING_TITLE
 
 
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
1. Въпроси свързани с регистрацията
2. Въпроси свързани с адресна книга
3. Въпроси свързани с моята парола
4. Въпроси касаещи моите поръчки
5. Въпроси свързани с търсене на продукти
6. Въпроси свързани с ваучер/талон за отстъпка
7. Въпроси свързани с продуктов бюлетин
8. Въпроси свързани с доставката
9. Въпроси свързани с добавяне на коментар или отзив към продукт
10. Въпроси свързани с парфюми
11. Въпроси свързани с рекламация, гаранция и отказ от поръчка

1. Въпроси свързани с регистрацията

Q: Какво означава потребителски акаунт или профил?
А: Потребителски акаунт или кратко профил е email адресът, с който сте се регистрирали в нашия магазин.

Q: Регистрирам се, но ми дава грешка, че този email вече съществува. Какво да направя?
A: Това означава, че вече сте се регистрирали, но вероятно сте забравили. Можете да използвате вашия email , като поискате да ви се изпрати нова парола на него. Достатъчно е при „ВХОД” да следвате линка „Забравена парола” и да следвате инструкциите.

------------------------------------------------------
2. Въпроси свързани с адресна книга

Q: При регистрацията съм сбъркал част от данните. Как мога да ги променя?
А: Влизате в профила си. В дясната лента отивате на кутията „МОИТЕ ДАННИ”. Следвате линка „ПРОМЯНА НА ДАННИТЕ”. След като промените натискате бутон „НАПРЕД”. Данните са ви променени.

Q: Искам да добавя и втори адрес за доставка без да губя първия , който съм въвел?
А: Можете да добавяте до 5 /пет/ адреса за доставка, които да избирате при оформяне на поръчка. За да добавите нов адрес е необходимо да влезете в потребителския си профил, да отидите в кутията „МОИТЕ ДАННИ”, които са разположени в дясната лента и да изберете „ Адресна книга”. Тук можете да промените текущия адрес, който сте въвели и да добавите нов адрес, чрез натискане на бутон „Добави адрес”.

Q: Имам въведени два различни адреса за доставка, но при поръчка ми излиза винаги адрес, на който много рядко искам да ми се изпраща стока. Мога ли да променя и по подразбиране да ми излиза друг адрес?
A: Да, можете. Влезте в потребителския си профил и от кутията „ МОИТЕ ДАННИ”, която е разположена в дясно изберете „Адресна книга”. Адресът, който искате да ви е по подразбиране и винаги при поръчка да се появява е необходимо да бъде маркиран като такъв. Натиснете бутон „ПРОМЕНИ” на адресът, който искате да редактирате. Най-отдолу има чек-бокс с текст„Направи по подразбиране” , който трябва да маркирате. Натиснете бутон „ОБНОВИ”.

Q: Имам въведени няколко адреса за доставка. Мога ли да изтрия част от тях?
А: Да, можете. Влезте в потребителския си профил и от кутията „ МОИТЕ ДАННИ”, която е разположена в дясно изберете „Адресна книга”. Натиснете бутон „ИЗТРИЙ”. Ако нищо не се случва, възможно е полето за изтриване да е слязло по-надолу и се налага да скролирате с мишката, за да поотърсите изтриването на записа.

-----------------------------------------------------------
3. Въпроси свързани с моята парола

Q: Забравил съм си паролата. Какво да правя?
А: В началото на всяка секция магазина ви приканва да влезете в профила си. Натиснете активния линк. Излизат ви полета за въвеждане на email и парола, а в дясно бутон „ВЛИЗАМ” и под него активен линк ”Ако сте забравили паролата си натиснете тук”. Следвайте линка. Въведете вашия e-mail коректно. До няколко минути ще получите на пощата си нова парола, с която ще можете да влезете в профила си. Ако не получите новата парола ще можете да повторите описаното след около час. Магазинът не позволява многократно искане на нова парола в рамките на няколко минути. Проверете дали не сте получили писмото в Junk mail.

Q: Искам да си сменя паролата. Как да го направя?
A: Влезте с профила си и текущата парола в магазина. В кутията “МОИТЕ ДАННИ”, намираща се в дясната лента ще видите линк „Промяна на парола”. Натиснете линка. Въведете старата парола. След това въведете два пъти новата парола. Натиснете бутон „НАПРЕД”. Вашата парола е сменена.

------------------------------------------------------------
4. Въпроси касаещи моите поръчки

Q: Закупувал съм си много продукти от вас, но не си виждам поръчките, които съм направил до момента. Току що направих потребителски профил. Каква може да е причината?
А: Ако поръчките ви са администраторски и вие до сега не сте имали профил при нас няма как да видите старите си поръчки.

Q: С потребителският си профил виждам само част от закупените до момента от мен продукти. Защо не виждам останалите?
A: Възможно е да имате повече от един акаунт с различни email-s, с които сте се регистрирали, както и да сте посочили различни телефони в отделните профили. Когато правите поръчка по телефона тя ще бъде отнесена към този профил, към който е продиктувания от вас телефон на оператора.

Q: Какво е администраторска поръчка?
А: Администраторска поръчка е тази, която се оформя от операторите на Мегашоп.БГ след вашия избор по телефон или email.

Q: Мога ли да поръчам по телефон и как става това?
А: Да, можете да поръчате по телефон, като се свържете с оператор на тел. 02/4891337. Операторът ще оформи поръчка по посочения от вас продукт и ще изпрати поръчката към вас по куриер.

Q: Редовно поръчвам по телефон, но се притеснявам , че можете да не разберете какво точно искам и да ми изпратите продукт, който всъщност не съм искала. Как мога да улесня оператора, който ми взима поръчката?
А: Под заглавието на всеки продукт стои в скоби наименование/код/ на продукта. Достатъчно е да го продиктувате на оператора, който ви взима поръчката , за да го улесните при оформянето на заявката ви и за да се намалят грешките от неразбирателство.


Q: Направих няколко отделни поръчки и на всяка ми се начисли транспорт. За всичките ли ще платя начислените транспортни разходи като ще ги получа в една пратка?
А: Всичките ще бъдат обединени в една пратка и ще платите еднократна цена за доставка.

-----------------------------------------------------------
5. Въпроси свързани с търсене на продукти

Q: Как да се ориентирам по-бързо в магазина и да намеря това, което търся?
A: За по-лесно намиране на даден артикул използвайте универсалната търсачка разположена в лентата, излизаща най-отдолу на браузъра ви.

Q: Мога ли да поръчам повече от един продукт от различните секции?
А: Да, можете да поръчвате продукти във всяка една от секциите и накрая да оформите поръчката си.

Q: Не намирам продукта, който търся?
А: Свържете се с оператор на Мегашоп.БГ на тел. 02/489 13 37 в часовете от 9:00 до 17:30, понеделник-петък и те ще ви помогнат.

----------------------------------------------------------
6. Въпроси свързани с ваучер/талон за отстъпка

Q: Получих ВАУЧЕР с код на него и не знам какво да го правя?
A: В дясната колона има кутия за въвеждане на кода на ваучера. Така го зареждате. В хода на оформяне на поръчката ще ви излезе поле, в което ще приложите този ваучер.

Q: Мога ли да получа повече информация за ваучерите и талоните за отстъпка?
А: Да. В дясната лента отидете на кутията „ ВАУЧЕР” и ще получите повече информация за тях.

Q: Има ли разлика във ваучер и талон за отстъпка?
А: Не, няма. Едно и също предназначение имат. Ваучерите/талоните за отстъпка могат да се ползват единствено и само в нашия магазин, когато са издадени от нас. Начинът , по който се ползват е един и същ и за двете наименования.

Q: Мога ли да закупя ваучер и да го подаря?
А: Да, можете. Като получите кода на ваучера, може да го подарите. Ваучерът може да бъде оформен и като подарък.

Q: Мога ли да използвам ваучера в други магазини?
А: Не. Ваучерът (талон за отстъпка) може да бъде използван единствено в онлайн магазина megashop.bg

----------------------------------------------------------
7. Въпроси свързани с търговския бюлетин

Q: Мога ли да се откажа от търговския бюлетин, който получавам на пощата си?
A: Да. Влезте в профила си. В дясната лента ще видите кутията „МОИТЕ ДАННИ”. Изберете „Промяна на данните”. Размаркирайте полето „Информационен бюлетин”. Натиснете бутон „НАПРЕД”. В страницата, която ви се визуализира ще видите полето „Новинарски e-mail”. Следвайте линковете и размаркирайте полетата за получаване на информационен бюлетин.

----------------------------------------------------------
8. Въпроси свързани с доставката

Q: Как да си проследя какво се случва с моята поръчка?
А: Влезте в магазина с вашия профил. В дясната лента ще видите кутията „МОИТЕ ДАННИ”. Там има линк към „История на поръчките”. Изберете вашата поръчка като натиснете бутон „ДА ВИДЯ”. След информация за закупения продукт и адреса, на който се доставя се намира полето „История на покупките”. Там ще видите на коя дата сте направили поръчката, обновяване на статуса и – проверена, доставя се, доставена и датите , на които се е случило всичко това. В това поле излиза и номер на товарителница и името на куриера, с което се доставя пратката.

Q: Направих си поръчката по телефона, как да разбера какво се случва с нея?
A: Обадете се на операторите на тел. 02/4891337 и поискате да ви дадат номер на поръчка, номер на товарителница и името на куриерската фирма.

Q: Как да разбера кога ще ми дойде пратката по Спиди куриери?
А: Спиди изпращат SMS за времето на доставка, датата и сумата, която дължите на вашия мобилен телефон ако сте предоставили такъв за връзка.

-----------------------------------------------------------
9. Въпроси свързани с добавянето на коментар или отзив към продукт

Q: Купих си продукт от вас. Как да напиша коментар за него, видим за всички клиенти на магазина?
А: Коментарите за закупен продукт можете да напишете, като влезете с потребителския си профил. Отивате на продуктът, за който искате да напишете коментар. В карето пред вас натиснете бутон „ОЦЕНИ МЕ”. Натиснете бутон „МОЕТO МНЕНИЕ”. Оценете и напишете вашето мнение. Натиснете бутон „НАПРЕД”. Вашето мнение е видимо за всички.

Q: Искам да напиша отзив , но не ми се получава. Защо?
А: Отзив за продукт можете да напишете само ако продуктът, за който искате да пишете е бил закупен от вас през нашия магазин.

Q: Опитвам се да напиша отзив , но не се получава. Каква е причината?
А: Формата за попълване на отзиви ще се появи само ако закупен от вас продукт е със статус „доставен”. Това лесно се проверява през кутията „МОИТЕ ДАННИ” -> „История на поръчките”. В случай ,че искате да напишете отзив и оператор на Мегашоп.БГ не е обновил статуса на поръчката ви за доставена, свържете се на офисните телефони, за да ви го обновят. Във всички останали случай няма да можете да напишете отзив.

-----------------------------------------------------------
10. Въпроси свързани с парфюми

Q: Оригинални ли са парфюмите, които предлагате?
А: Да, парфюмите, които предлагаме са оригинални. Вие ги получавате във вид, в който са произведени от производителя.

Q: Предлагате ли наливна парфюмерия?
А: Не, Мегашоп.БГ не предлага наливна парфюмерия.

Q: Има ли разлика в означенията EdP и EDP?
А: Не, няма разлика. Разминаването идва от местоположението на производителя. Френско говорящите държави използват наименованието EdP (Eau de Parfum) до като английско говорящите използват EDP (Eau De Perfume).

Q: Има ли разлика в означението EdT и EDT?
A: Не, няма разлика. Разминаването идва от местоположението на производителя. Френско говорящите държави използват наименованието EdT (Eau de toilette) до като английско говорящите използват EDT (Eau De Toilette).

Q: Има ли разлика в аромата на Perfume, EDT и EDP
A: Да, има разлика в зависимост от концентрацията на парфюмния екстракт (парфюмните масла).
• Perfume extract (Extrait): 15-40% (IFRA: обикновено се срещат с приблизително 20%) ароматни съединения
• Eau de Parfum (EdP), Parfum de Toilette (PdT): 10-20% ( обикновено се срещат с приблизително 15%) ароматни съединения. Понякога се изписват като "eau de perfume" или "millésime".
• Eau de Toilette (EdT): 5-15% (обикновено се срещат с приблизително 10%) ароматни съединения.
• За някои парфюми, за които има деление на EDP и EDT освен концентрацията на екстрактите има разлика и в аромата, защото съставките, от които е направен парфюма са коренно различни.
Останалото съдържание 80%-90% е спирт на алкохолна основа.

Q: Има ли разлика в парфюмите с луксозна опаковка и тези от тип „без опаковка”, когато са от един и същ вид EDT или EDP .
А: Възможна е разлика, която зависи от процентното съдържание на парфюмните съединения. За EDT то варира от 5-15%, за EDP от 10-20%, като съдържанието в парфюма може да е едно, а в аналога му тестер – друго, но в посочените граници.

Q: Защо един и същи парфюм, който си купувам от вас един път е по-концентриран ,а друг път по-малко?
А: Производителите произвеждат своите парфюми в различни фабрики, като спазват правилата за процентното съдържание на парфюмните съединения, което определя дали парфюма е EDP или EDT. В България се внасят различни партиди, които се произвеждат в различни заводи.

Q: Може ли предварително да ми кажете колко е процентното съдържание на спирт в избран от мен парфюм?
А: Не, няма как да дадем такава информация предварително.

Q: Купих си парфюм от вас и после видях същата марка в магазин за парфюмерия, но имаше огромна разлика в ароматите им? Означава ли това, че някой е фалшив?
A: Не. Мегашоп.БГ не продава фалшиви парфюми и всички са с доказан произход. Погледнете дали не сравнявате различни парфюми , най-вече касаещо означението – EDP, EDT или Parfume.

За пример:
Jimmy Choo JIMMY CHOO дамски EDP 40 ml
Jimmy Choo JIMMY CHOO дамски EDT 40 ml

Q: Имам любим парфюм и си купувам редовно от 30 ml му вариант. Купих си скоро от 100 ml и има разлика във модела на флакона. Нормално ли е това?
A: Да. Често производителите сменят модела на флакона при различните разфасовки. Това не означава ,че качествата са им различни.

Q: Мога ли ако си купя парфюм в луксозна опаковка да го разпечатам, за да го помириша и ако не ми хареса да ви го върна?
A: Луксозната опаковка е част от стойността на парфюма. Нарушавайки оригиналния му вид неговата стойност автоматично пада. Процедурата за връщане е описана в „Гаранция”.

Q: Развалят ли се парфюмите и как се разбира това?
А: Колкото и да е странно, отговорът е да. Парфюм може да се пресече ако не е бил съхраняван правилно. Ако това се случи обикновено цялата партида е развалена и производителя си я изтегля от дистрибуторската мрежата.

Q: Моя позната си купи парфюм от вас, чиито аромат много харесах. Купих си същия от вас, но не е със същия аромат. На какво се дължи това?
А: Парфюмът се усеща по индивидуален начин на различните хора. Това зависи от типа кожа, нейното изпотяване и реакцията й от съставките на парфюмните масла.

Q: Пръскам се с парфюм, който си купих от вас и той след 2 час не се усеща. На какво се дължи това?
A: Вие може да не усещате парфюма, но това не означава ,че околните не го усещат. Много често хората прекаляват , смятайки ,че парфюма е изветрял и продължават да се пръскат, а реално около тях не може да се стои от миризма. Причината е, че вашата кожа и вие самите сте привикнали към аромата и съответно типа ви кожа го е приел. Когато тялото се опитва да отхвърли аромат, вие ще усещате този аромат цял ден. За да разберете дали ухаете цял ден – напръскайте и ваша дреха. Проверете след час дали все още ухае. Ако усещате мириса на парфюма, значи той е траен. Възможно е да сте избрали парфюмна вода, чиято трайност да е около 2 часа.


Q: Колко дълго трае аромата на парфюма?
А: Зависи от концентрацията на парфюмната консистенция. Колкото е по-слаба, толкова по-нетраен е парфюма. Слабите тоалетни води траят до 2 часа, силните парфюми могат да изтраят над 8 часа.

Q: Какъв парфюм да избера?
А: Когато избирате аромат, добре е да се съобразите със сезона и вашето настроение. За зимата и късната есен са подходящи по-наситени и топли аромати, които могат да ви сгреят в студеното време. В такива парфюми обикновено присъстват нотки на жасмин, мед, сандалово дърво, ванилия, канела и други подправки. През пролетта и лятото са подходящи по-леки, ненатрапчиви, жизнерадостни, звънки и освежаващи аромати. Подходящи са прохладните парфюми с аромат на лимон, мента, грейпфрут и сочни ягоди.

-----------------------------------------------------------
11. Въпроси свързани с рекламация, гаранция и отказ от поръчка

Q: Искам да направя рекламация на продукт, който закупих от вас. Какво трябва да направя?
A: Трябва да подадете „Искане за рекламация”. Линк към формата се намира в дясната лента на магазина, кутията „ИНФО”. Условията по рекламация са подробно описани в „ГАРАНЦИЯ”.

Q: Направих поръчка. Как мога да се откажа от нея преди да сте я изпратили към мен?
А: Незабавно се свържете на телефон 02/4891337 или изпратете email на mail@megashop.bg. Във всички останали случаи прочетете указанията в „Гаранция и рекламация”.

Q: Какво е индивидуален договор и необходимо ли е да се съгласявам с него?
A: Индивидуален договор е договор от разстояние между Мегашоп.БГ като доставчик и вас, като Клиент, който регламентира условията по взаимоотношенията между двете страни. Задължително се запознайте с вашите права и задължения по договора, както и тези на МЕГАШОП.БГ. Вие не можете да поръчате стока, ако не сте съгласни с условията по този договор. В случай, че не сте съгласни с клаузите по договора, моля не използвайте този магазин.

Q: Мога ли да променям клаузи по индивидуалния договор?
А: Не, не можете. Вие приемате условията по договора така както са написани.

Q: Къде мога да прочета повече за условията за връщане на стока?
A: В секция „ГАРАНЦИЯ” ще намерите отговорите на всички въпроси, които ви интересуват.

Q: Къде мога да получа повече информация за условията по гаранции и рекламации?
A: Посетете секция “ГАРАНЦИЯ”. Тя е на видимо централно място в началото на всяка секция от магазина и е обозначена с икона.

Q: Искам да върна закупена стока, която не съм отваряла. За чия сметка е връщането?
А: Когато Мегашоп.БГ е изпълнил вашата заявка точно по искането ви и вие се отказвате от стоката в срока, регламентиран в закона чл. 55 ЗЗП, разходите по връщането е за ваша сметка.

Q: Всякаква ли закупена от вас стока може да се върне?
A: Да, ако отговаря на изискванията в закона и на условията , които сме посочили в секцията "Гаранция и рекламации". Стоки, които поради своето естество не могат да бъдат върнати - няма да бъдат приемани.

Q: Мога ли да върна използвана стока?
А: По принцип отказваме да приемем използвана стока. В някои редки случаи можем да се съгласим на такъв жест при условията описани в "Гаранция и рекламация".

Q: В какъв срок ще си получа заплатените пари при връщане на стока?
A: До 30 дни от върната при нас стока. В ЗЗП сроковете и условията са посочени ясно.

Q: Имам грешно изпратен продукт. За чия сметка ще е връщането му към вас?
А: Връщате продукта за наша сметка, а ние ви изпращаме верния отново за наша сметка.

Q: По погрешка съм поръчал не това което искам. Мога ли да го върна и за чия сметка ще е?
А: Да, можете да върнете продукта при условие ,че не сте го използвали и е във вида ,в който сте го получили. Разходите по връщането са за ваша сметка. Повече може да научите в секцията "Гаранция и рекламация"
 
Продължи
 
Кошница
НапредКошницата е празна!
 
Вход
E-Mail:
Парола:

РЕГИСТРАЦИЯ
 
Контакти
Свържете се с megashop.bgSKYPE
връзка с насПишете ни
връзка с нас 0888235071
02/489 13 37
fax 02/489 13 38
партньорствоПартньорство


Find us on FacebookTwitterLinkedin
 
Ваучер
 
Информация
Как да поръчам
Доставка
Видове плащане
Въпроси и отговори
VIP Клиент
Гаранция и Рекламация
Реклама в сайта
За нас
Искане за рекламация
 
Промоции Напред
Кафемашина еспресо/ Coffee maker Rohnson R 951
Кафемашина еспресо/ Coffee maker Rohnson R 951
129.00лв.
115.00лв.
 
Новини
Най-добрите мъжки парфюми
Четирите типа деца индиго
Как да изберете най-добрият матрак за вашия тип тяло
Какво спално бельо е подходящо ако вашата спалня е бежова.
ПАРФЮМЪТ - Кога и как да го изберем
Парфюмите - знаем ли как да ги използваме
ПАРФЮМИТЕ - Ценното в тях
Как да запазим...
Как да изберем подходящото спално бельо?
Безопасно използване на бебешки и детски продукти и аксесоари
За колко време се разваля един парфюм?
 
Отзиви Напред
Прахосмукачка Arnica за сухо почистване с воден филтър BORA 5000
..
5 от 5 звезди!
 
Търсени
01. Преса за коса First Austria FA-5670-3
02. Скара Solac РА 5255
03. Сокоизстисквачка - Ръчна Elekom EK 8020
04. Ел.Кантар Elite BS-809F
05. Преса за коса SP 1101 AU
06. Прахосмукачка Arnica за сухо почистване с воден филтър Bora 4000
07. Кухненски робот Arnica Prokit 444 plus
08. Кафемашина Solac C 304
09. Кухненска везна First Austria 6405
10. Прахосмукачка Arnica за почистване с шампоан Hydra Rain Plus
 
Приятели:   РАПИДО куриерски услуги   *   Споткомюникейшънс   *   Детски парти център   *   Linkos

Поддържано от ..::Мегашоп.БГ::..