Нови продукти
Промоции
Отзиви
Помощ
Вход
Раздели
 ДРЕБНА ТЕХНИКА

 ЕДРА ТЕХНИКА

 УРЕДИ ЗА ВГРАЖДАНЕ

 ТЕЛЕВИЗОРИ, АУДИО ТЕХНИКА

 ФОТО И ВИДЕОТЕХНИКА

 ОТОПЛЕНИЕ

 КЛИМАТИЗАЦИЯ

 АВТОМОБИЛНА ТЕХНИКА

 Професионални уреди за хотели и заведения

 Електронни цигари
 Аксесоари

 НОВИ ПРОДУКТИ


 КНИГИ
 ПАРФЮМИ
 КОЗМЕТИКА
 БИЖУТЕРИЯ
 ЧАНТИ
 ПОДАРЪЦИ
 МЕБЕЛИ
 ДЕТСКИ СВЯТ
 СТОКИ ЗА ДОМА
 CISCO
 ИНСТРУМЕНТИ
 
Производител
 
Търсене
Въведете дума за търсене.
 


Разширено търсене
 
Фейсбук
 
Плащане с карти




Acceptance Mark
 
Кредити
Кредитни калкулатори:


 
Нови Продукти Напред
Водоустойчив тример за тяло Philips series 3000
Водоустойчив тример за тяло Philips series 3000
65.00лв.
 
  МЕГАШОП.БГ » Техника » Въпроси и отговори Регистрация  |  Кошница   


Въпроси и отговори HEADING_TITLE
 
 
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
1. Въпроси свързани с регистрацията
2. Въпроси свързани с адресна книга
3. Въпроси свързани с моята парола
4. Въпроси касаещи моите поръчки
5. Въпроси свързани с търсене на продукти
6. Въпроси свързани с ваучер/талон за отстъпка
7. Въпроси свързани с продуктов бюлетин
8. Въпроси свързани с доставката
9. Въпроси свързани с добавяне на коментар или отзив към продукт
10. Въпроси свързани с парфюми
11. Въпроси свързани с рекламация, гаранция и отказ от поръчка

1. Въпроси свързани с регистрацията

Q: Какво означава потребителски акаунт или профил?
А: Потребителски акаунт или кратко профил е email адресът, с който сте се регистрирали в нашия магазин.

Q: Регистрирам се, но ми дава грешка, че този email вече съществува. Какво да направя?
A: Това означава, че вече сте се регистрирали, но вероятно сте забравили. Можете да използвате вашия email , като поискате да ви се изпрати нова парола на него. Достатъчно е при „ВХОД” да следвате линка „Забравена парола” и да следвате инструкциите.

------------------------------------------------------
2. Въпроси свързани с адресна книга

Q: При регистрацията съм сбъркал част от данните. Как мога да ги променя?
А: Влизате в профила си. В дясната лента отивате на кутията „МОИТЕ ДАННИ”. Следвате линка „ПРОМЯНА НА ДАННИТЕ”. След като промените натискате бутон „НАПРЕД”. Данните са ви променени.

Q: Искам да добавя и втори адрес за доставка без да губя първия , който съм въвел?
А: Можете да добавяте до 5 /пет/ адреса за доставка, които да избирате при оформяне на поръчка. За да добавите нов адрес е необходимо да влезете в потребителския си профил, да отидите в кутията „МОИТЕ ДАННИ”, които са разположени в дясната лента и да изберете „ Адресна книга”. Тук можете да промените текущия адрес, който сте въвели и да добавите нов адрес, чрез натискане на бутон „Добави адрес”.

Q: Имам въведени два различни адреса за доставка, но при поръчка ми излиза винаги адрес, на който много рядко искам да ми се изпраща стока. Мога ли да променя и по подразбиране да ми излиза друг адрес?
A: Да, можете. Влезте в потребителския си профил и от кутията „ МОИТЕ ДАННИ”, която е разположена в дясно изберете „Адресна книга”. Адресът, който искате да ви е по подразбиране и винаги при поръчка да се появява е необходимо да бъде маркиран като такъв. Натиснете бутон „ПРОМЕНИ” на адресът, който искате да редактирате. Най-отдолу има чек-бокс с текст„Направи по подразбиране” , който трябва да маркирате. Натиснете бутон „ОБНОВИ”.

Q: Имам въведени няколко адреса за доставка. Мога ли да изтрия част от тях?
А: Да, можете. Влезте в потребителския си профил и от кутията „ МОИТЕ ДАННИ”, която е разположена в дясно изберете „Адресна книга”. Натиснете бутон „ИЗТРИЙ”. Ако нищо не се случва, възможно е полето за изтриване да е слязло по-надолу и се налага да скролирате с мишката, за да поотърсите изтриването на записа.

-----------------------------------------------------------
3. Въпроси свързани с моята парола

Q: Забравил съм си паролата. Какво да правя?
А: В началото на всяка секция магазина ви приканва да влезете в профила си. Натиснете активния линк. Излизат ви полета за въвеждане на email и парола, а в дясно бутон „ВЛИЗАМ” и под него активен линк ”Ако сте забравили паролата си натиснете тук”. Следвайте линка. Въведете вашия e-mail коректно. До няколко минути ще получите на пощата си нова парола, с която ще можете да влезете в профила си. Ако не получите новата парола ще можете да повторите описаното след около час. Магазинът не позволява многократно искане на нова парола в рамките на няколко минути. Проверете дали не сте получили писмото в Junk mail.

Q: Искам да си сменя паролата. Как да го направя?
A: Влезте с профила си и текущата парола в магазина. В кутията “МОИТЕ ДАННИ”, намираща се в дясната лента ще видите линк „Промяна на парола”. Натиснете линка. Въведете старата парола. След това въведете два пъти новата парола. Натиснете бутон „НАПРЕД”. Вашата парола е сменена.

------------------------------------------------------------
4. Въпроси касаещи моите поръчки

Q: Закупувал съм си много продукти от вас, но не си виждам поръчките, които съм направил до момента. Току що направих потребителски профил. Каква може да е причината?
А: Ако поръчките ви са администраторски и вие до сега не сте имали профил при нас няма как да видите старите си поръчки.

Q: С потребителският си профил виждам само част от закупените до момента от мен продукти. Защо не виждам останалите?
A: Възможно е да имате повече от един акаунт с различни email-s, с които сте се регистрирали, както и да сте посочили различни телефони в отделните профили. Когато правите поръчка по телефона тя ще бъде отнесена към този профил, към който е продиктувания от вас телефон на оператора.

Q: Какво е администраторска поръчка?
А: Администраторска поръчка е тази, която се оформя от операторите на Мегашоп.БГ след вашия избор по телефон или email.

Q: Мога ли да поръчам по телефон и как става това?
А: Да, можете да поръчате по телефон, като се свържете с оператор на тел. 02/4891337. Операторът ще оформи поръчка по посочения от вас продукт и ще изпрати поръчката към вас по куриер.

Q: Редовно поръчвам по телефон, но се притеснявам , че можете да не разберете какво точно искам и да ми изпратите продукт, който всъщност не съм искала. Как мога да улесня оператора, който ми взима поръчката?
А: Под заглавието на всеки продукт стои в скоби наименование/код/ на продукта. Достатъчно е да го продиктувате на оператора, който ви взима поръчката , за да го улесните при оформянето на заявката ви и за да се намалят грешките от неразбирателство.


Q: Направих няколко отделни поръчки и на всяка ми се начисли транспорт. За всичките ли ще платя начислените транспортни разходи като ще ги получа в една пратка?
А: Всичките ще бъдат обединени в една пратка и ще платите еднократна цена за доставка.

-----------------------------------------------------------
5. Въпроси свързани с търсене на продукти

Q: Как да се ориентирам по-бързо в магазина и да намеря това, което търся?
A: За по-лесно намиране на даден артикул използвайте универсалната търсачка разположена в лентата, излизаща най-отдолу на браузъра ви.

Q: Мога ли да поръчам повече от един продукт от различните секции?
А: Да, можете да поръчвате продукти във всяка една от секциите и накрая да оформите поръчката си.

Q: Не намирам продукта, който търся?
А: Свържете се с оператор на Мегашоп.БГ на тел. 02/489 13 37 в часовете от 9:00 до 17:30, понеделник-петък и те ще ви помогнат.

----------------------------------------------------------
6. Въпроси свързани с ваучер/талон за отстъпка

Q: Получих ВАУЧЕР с код на него и не знам какво да го правя?
A: В дясната колона има кутия за въвеждане на кода на ваучера. Така го зареждате. В хода на оформяне на поръчката ще ви излезе поле, в което ще приложите този ваучер.

Q: Мога ли да получа повече информация за ваучерите и талоните за отстъпка?
А: Да. В дясната лента отидете на кутията „ ВАУЧЕР” и ще получите повече информация за тях.

Q: Има ли разлика във ваучер и талон за отстъпка?
А: Не, няма. Едно и също предназначение имат. Ваучерите/талоните за отстъпка могат да се ползват единствено и само в нашия магазин, когато са издадени от нас. Начинът , по който се ползват е един и същ и за двете наименования.

Q: Мога ли да закупя ваучер и да го подаря?
А: Да, можете. Като получите кода на ваучера, може да го подарите. Ваучерът може да бъде оформен и като подарък.

Q: Мога ли да използвам ваучера в други магазини?
А: Не. Ваучерът (талон за отстъпка) може да бъде използван единствено в онлайн магазина megashop.bg

----------------------------------------------------------
7. Въпроси свързани с търговския бюлетин

Q: Мога ли да се откажа от търговския бюлетин, който получавам на пощата си?
A: Да. Влезте в профила си. В дясната лента ще видите кутията „МОИТЕ ДАННИ”. Изберете „Промяна на данните”. Размаркирайте полето „Информационен бюлетин”. Натиснете бутон „НАПРЕД”. В страницата, която ви се визуализира ще видите полето „Новинарски e-mail”. Следвайте линковете и размаркирайте полетата за получаване на информационен бюлетин.

----------------------------------------------------------
8. Въпроси свързани с доставката

Q: Как да си проследя какво се случва с моята поръчка?
А: Влезте в магазина с вашия профил. В дясната лента ще видите кутията „МОИТЕ ДАННИ”. Там има линк към „История на поръчките”. Изберете вашата поръчка като натиснете бутон „ДА ВИДЯ”. След информация за закупения продукт и адреса, на който се доставя се намира полето „История на покупките”. Там ще видите на коя дата сте направили поръчката, обновяване на статуса и – проверена, доставя се, доставена и датите , на които се е случило всичко това. В това поле излиза и номер на товарителница и името на куриера, с което се доставя пратката.

Q: Направих си поръчката по телефона, как да разбера какво се случва с нея?
A: Обадете се на операторите на тел. 02/4891337 и поискате да ви дадат номер на поръчка, номер на товарителница и името на куриерската фирма.

Q: Как да разбера кога ще ми дойде пратката по Спиди куриери?
А: Спиди изпращат SMS за времето на доставка, датата и сумата, която дължите на вашия мобилен телефон ако сте предоставили такъв за връзка.

-----------------------------------------------------------
9. Въпроси свързани с добавянето на коментар или отзив към продукт

Q: Купих си продукт от вас. Как да напиша коментар за него, видим за всички клиенти на магазина?
А: Коментарите за закупен продукт можете да напишете, като влезете с потребителския си профил. Отивате на продуктът, за който искате да напишете коментар. В карето пред вас натиснете бутон „ОЦЕНИ МЕ”. Натиснете бутон „МОЕТO МНЕНИЕ”. Оценете и напишете вашето мнение. Натиснете бутон „НАПРЕД”. Вашето мнение е видимо за всички.

Q: Искам да напиша отзив , но не ми се получава. Защо?
А: Отзив за продукт можете да напишете само ако продуктът, за който искате да пишете е бил закупен от вас през нашия магазин.

Q: Опитвам се да напиша отзив , но не се получава. Каква е причината?
А: Формата за попълване на отзиви ще се появи само ако закупен от вас продукт е със статус „доставен”. Това лесно се проверява през кутията „МОИТЕ ДАННИ” -> „История на поръчките”. В случай ,че искате да напишете отзив и оператор на Мегашоп.БГ не е обновил статуса на поръчката ви за доставена, свържете се на офисните телефони, за да ви го обновят. Във всички останали случай няма да можете да напишете отзив.

-----------------------------------------------------------
10. Въпроси свързани с парфюми

Q: Оригинални ли са парфюмите, които предлагате?
А: Да, парфюмите, които предлагаме са оригинални. Вие ги получавате във вид, в който са произведени от производителя.

Q: Предлагате ли наливна парфюмерия?
А: Не, Мегашоп.БГ не предлага наливна парфюмерия.

Q: Има ли разлика в означенията EdP и EDP?
А: Не, няма разлика. Разминаването идва от местоположението на производителя. Френско говорящите държави използват наименованието EdP (Eau de Parfum) до като английско говорящите използват EDP (Eau De Perfume).

Q: Има ли разлика в означението EdT и EDT?
A: Не, няма разлика. Разминаването идва от местоположението на производителя. Френско говорящите държави използват наименованието EdT (Eau de toilette) до като английско говорящите използват EDT (Eau De Toilette).

Q: Има ли разлика в аромата на Perfume, EDT и EDP
A: Да, има разлика в зависимост от концентрацията на парфюмния екстракт (парфюмните масла).
• Perfume extract (Extrait): 15-40% (IFRA: обикновено се срещат с приблизително 20%) ароматни съединения
• Eau de Parfum (EdP), Parfum de Toilette (PdT): 10-20% ( обикновено се срещат с приблизително 15%) ароматни съединения. Понякога се изписват като "eau de perfume" или "millésime".
• Eau de Toilette (EdT): 5-15% (обикновено се срещат с приблизително 10%) ароматни съединения.
• За някои парфюми, за които има деление на EDP и EDT освен концентрацията на екстрактите има разлика и в аромата, защото съставките, от които е направен парфюма са коренно различни.
Останалото съдържание 80%-90% е спирт на алкохолна основа.

Q: Има ли разлика в парфюмите с луксозна опаковка и тези от тип „без опаковка”, когато са от един и същ вид EDT или EDP .
А: Възможна е разлика, която зависи от процентното съдържание на парфюмните съединения. За EDT то варира от 5-15%, за EDP от 10-20%, като съдържанието в парфюма може да е едно, а в аналога му тестер – друго, но в посочените граници.

Q: Защо един и същи парфюм, който си купувам от вас един път е по-концентриран ,а друг път по-малко?
А: Производителите произвеждат своите парфюми в различни фабрики, като спазват правилата за процентното съдържание на парфюмните съединения, което определя дали парфюма е EDP или EDT. В България се внасят различни партиди, които се произвеждат в различни заводи.

Q: Може ли предварително да ми кажете колко е процентното съдържание на спирт в избран от мен парфюм?
А: Не, няма как да дадем такава информация предварително.

Q: Купих си парфюм от вас и после видях същата марка в магазин за парфюмерия, но имаше огромна разлика в ароматите им? Означава ли това, че някой е фалшив?
A: Не. Мегашоп.БГ не продава фалшиви парфюми и всички са с доказан произход. Погледнете дали не сравнявате различни парфюми , най-вече касаещо означението – EDP, EDT или Parfume.

За пример:
Jimmy Choo JIMMY CHOO дамски EDP 40 ml
Jimmy Choo JIMMY CHOO дамски EDT 40 ml

Q: Имам любим парфюм и си купувам редовно от 30 ml му вариант. Купих си скоро от 100 ml и има разлика във модела на флакона. Нормално ли е това?
A: Да. Често производителите сменят модела на флакона при различните разфасовки. Това не означава ,че качествата са им различни.

Q: Мога ли ако си купя парфюм в луксозна опаковка да го разпечатам, за да го помириша и ако не ми хареса да ви го върна?
A: Луксозната опаковка е част от стойността на парфюма. Нарушавайки оригиналния му вид неговата стойност автоматично пада. Процедурата за връщане е описана в „Гаранция”.

Q: Развалят ли се парфюмите и как се разбира това?
А: Колкото и да е странно, отговорът е да. Парфюм може да се пресече ако не е бил съхраняван правилно. Ако това се случи обикновено цялата партида е развалена и производителя си я изтегля от дистрибуторската мрежата.

Q: Моя позната си купи парфюм от вас, чиито аромат много харесах. Купих си същия от вас, но не е със същия аромат. На какво се дължи това?
А: Парфюмът се усеща по индивидуален начин на различните хора. Това зависи от типа кожа, нейното изпотяване и реакцията й от съставките на парфюмните масла.

Q: Пръскам се с парфюм, който си купих от вас и той след 2 час не се усеща. На какво се дължи това?
A: Вие може да не усещате парфюма, но това не означава ,че околните не го усещат. Много често хората прекаляват , смятайки ,че парфюма е изветрял и продължават да се пръскат, а реално около тях не може да се стои от миризма. Причината е, че вашата кожа и вие самите сте привикнали към аромата и съответно типа ви кожа го е приел. Когато тялото се опитва да отхвърли аромат, вие ще усещате този аромат цял ден. За да разберете дали ухаете цял ден – напръскайте и ваша дреха. Проверете след час дали все още ухае. Ако усещате мириса на парфюма, значи той е траен. Възможно е да сте избрали парфюмна вода, чиято трайност да е около 2 часа.


Q: Колко дълго трае аромата на парфюма?
А: Зависи от концентрацията на парфюмната консистенция. Колкото е по-слаба, толкова по-нетраен е парфюма. Слабите тоалетни води траят до 2 часа, силните парфюми могат да изтраят над 8 часа.

Q: Какъв парфюм да избера?
А: Когато избирате аромат, добре е да се съобразите със сезона и вашето настроение. За зимата и късната есен са подходящи по-наситени и топли аромати, които могат да ви сгреят в студеното време. В такива парфюми обикновено присъстват нотки на жасмин, мед, сандалово дърво, ванилия, канела и други подправки. През пролетта и лятото са подходящи по-леки, ненатрапчиви, жизнерадостни, звънки и освежаващи аромати. Подходящи са прохладните парфюми с аромат на лимон, мента, грейпфрут и сочни ягоди.

-----------------------------------------------------------
11. Въпроси свързани с рекламация, гаранция и отказ от поръчка

Q: Искам да направя рекламация на продукт, който закупих от вас. Какво трябва да направя?
A: Трябва да подадете „Искане за рекламация”. Линк към формата се намира в дясната лента на магазина, кутията „ИНФО”. Условията по рекламация са подробно описани в „ГАРАНЦИЯ”.

Q: Направих поръчка. Как мога да се откажа от нея преди да сте я изпратили към мен?
А: Незабавно се свържете на телефон 02/4891337 или изпратете email на mail@megashop.bg. Във всички останали случаи прочетете указанията в „Гаранция и рекламация”.

Q: Какво е индивидуален договор и необходимо ли е да се съгласявам с него?
A: Индивидуален договор е договор от разстояние между Мегашоп.БГ като доставчик и вас, като Клиент, който регламентира условията по взаимоотношенията между двете страни. Задължително се запознайте с вашите права и задължения по договора, както и тези на МЕГАШОП.БГ. Вие не можете да поръчате стока, ако не сте съгласни с условията по този договор. В случай, че не сте съгласни с клаузите по договора, моля не използвайте този магазин.

Q: Мога ли да променям клаузи по индивидуалния договор?
А: Не, не можете. Вие приемате условията по договора така както са написани.

Q: Къде мога да прочета повече за условията за връщане на стока?
A: В секция „ГАРАНЦИЯ” ще намерите отговорите на всички въпроси, които ви интересуват.

Q: Къде мога да получа повече информация за условията по гаранции и рекламации?
A: Посетете секция “ГАРАНЦИЯ”. Тя е на видимо централно място в началото на всяка секция от магазина и е обозначена с икона.

Q: Искам да върна закупена стока, която не съм отваряла. За чия сметка е връщането?
А: Когато Мегашоп.БГ е изпълнил вашата заявка точно по искането ви и вие се отказвате от стоката в срока, регламентиран в закона чл. 55 ЗЗП, разходите по връщането е за ваша сметка.

Q: Всякаква ли закупена от вас стока може да се върне?
A: Да, ако отговаря на изискванията в закона и на условията , които сме посочили в секцията "Гаранция и рекламации". Стоки, които поради своето естество не могат да бъдат върнати - няма да бъдат приемани.

Q: Мога ли да върна използвана стока?
А: По принцип отказваме да приемем използвана стока. В някои редки случаи можем да се съгласим на такъв жест при условията описани в "Гаранция и рекламация".

Q: В какъв срок ще си получа заплатените пари при връщане на стока?
A: До 30 дни от върната при нас стока. В ЗЗП сроковете и условията са посочени ясно.

Q: Имам грешно изпратен продукт. За чия сметка ще е връщането му към вас?
А: Връщате продукта за наша сметка, а ние ви изпращаме верния отново за наша сметка.

Q: По погрешка съм поръчал не това което искам. Мога ли да го върна и за чия сметка ще е?
А: Да, можете да върнете продукта при условие ,че не сте го използвали и е във вида ,в който сте го получили. Разходите по връщането са за ваша сметка. Повече може да научите в секцията "Гаранция и рекламация"
 
Продължи
 
Кошница
НапредКошницата е празна!
 
Вход
E-Mail:
Парола:

РЕГИСТРАЦИЯ
 
Контакти
Свържете се с megashop.bgSKYPE
връзка с насПишете ни
връзка с нас 0888235071
02/489 13 37
fax 02/489 13 38
партньорствоПартньорство


Find us on FacebookTwitterLinkedin
 
Ваучер
 
Информация
Условия за ползване
Как да поръчам
Доставка
Видове плащане
Въпроси и отговори
VIP Клиент
Гаранция и Рекламация
Реклама в сайта
ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ
Политика за бисквитките
Права по GDPR
За нас
Настройки за поверителност
Искане за рекламация
 
Промоции Напред
Готварска печка Elekom EK-550
Готварска печка Elekom EK-550
179.00лв.
162.00лв.
 
Горещи оферти Напред
GPS навигатор NDrive G800
TBI credit

GPS навигатор NDrive G800
424.00лв.
 
Новини
Най-добрите мъжки парфюми
Четирите типа деца индиго
Как да изберете най-добрият матрак за вашия тип тяло
Какво спално бельо е подходящо ако вашата спалня е бежова.
ПАРФЮМЪТ - Кога и как да го изберем
Парфюмите - знаем ли как да ги използваме
ПАРФЮМИТЕ - Ценното в тях
Как да запазим...
Как да изберем подходящото спално бельо?
Безопасно използване на бебешки и детски продукти и аксесоари
За колко време се разваля един парфюм?
 
Отзиви Напред
Скара Rohnson R 250
..
5 от 5 звезди!
 
Търсени
01. Прахосмукачка Arnica за почистване с шампоан Hydra Rain Plus
02. Прахосмукачка Arnica за сухо почистване с воден филтър Bora 4000
03. Преса за коса SP 1101 AU
04. Преса за коса Sapir SP 1101 AI
05. Уред за хот дог Sencor SHM-4220
06. Кухненски робот Arnica Prokit 444 plus
07. Масажор ESPERANSA ES 6520 A
08. Прахосмукачка Arnica MERLIN
09. Преса за коса Elekom EK 82C
10. Мини машина за пуканки First Austria FA-5108-1
 
Приятели:   РАПИДО куриерски услуги   *   Споткомюникейшънс   *   Детски парти център   *   Linkos

Поддържано от ..::Мегашоп.БГ::..